menu

11:00
«Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»

 14 лютого на тренінгу з медіаграмотності у ЗОШ №15 популяризовано блискучу методику IREX. Тренінг складався з двох частин: ▪️перша – формування базових навичок медіаграмотності; 
▪️друга – імплементація інфомедійної грамотності у навчальні матеріали шкільних дисциплін. З великим інтересом та задоволенням вчителі брали участь у всіх активностях тренінгу. 

 Програму базового тренінгу було оновлено з урахуванням вправ, отриманих від яскравих і неперевершених медіатренерів та медіаекспертів проекту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» - Олени Тараненко, Тетяни Іванової, Тетяни Матичак, Андрія Залужного. 

Спочатку виконали вправу на знайомство, підібравши епітет до свого імені. Потім об’єдналися у групи за новою формулою вправи «Перевтілення» та зібрали смислові ланцюжки, вгадавши назву своєї групи. За допомогою онлайн ресурсу Padlet виписали очікування у вигляді «Квітки очікування» та підписали контракт, зібравши символічні зображення з інтернету для візуалізації своїх правил поведінки під час тренінгу. 

 Оскільки для деяких учасників тренінгу це вже не перша участь, то ми запропонували виконати завдання на актуалізацію знань понятійного апарату, визначивши сутність і мету медіаграмотності за допомогою онлайн дошки Padlet і ресурсу Kahoot. У рефлексивній грі «Секрет Джованні» вчилися ранжувати інформацію за ступенем важливості/практичної значущості та сформували уміння ігнорувати неважливу інформацію. Ефект «одинокі разом» теж яскраво проявився серед учасників, (що не дивно!) аж поки всі не об’єдналися і не почали комунікувати, визначаючи обставини подій. 

 У грі «Два пілоти» учасники усвідомили сутність понять «факт» і «судження», намагаючись зробити правильний вибір пілота, якому можна довірити своє життя. Розбиралися з поняттями «інформування», «пропаганда», «джинса», визначаючи сутність та зміст цих понять та будували аналітичну схему. Особливу зацікавленість викликала вправа «Колесо емоцій», яка змусила замислитися над тим, який вплив справляють повідомлення, які «заходять» через емоції. 

У процесі роботи не забували і про ігри-енерджайзери. Цього разу з великим задоволенням вчителі взяли участь у новій грі «Сафарі» від тренера проекту «Вивчай та розрізняй: інфо-медіійна грамотність» Андрія Залужного (вчителя історії з м. Львів). 

З нетерпінням чекали вчителі другої частини тренінгу на тему: «Інтеграція інфомедійної грамотності у навчальні матеріали», де ступінь зацікавленості учасників була просто неймовірною! А бажання працювати відчувалося у кожній дії!

Переглядів: 482 | Додав: Школа | Рейтинг: 4.7/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: