10:50 Рішення конференції! | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗВІТ директора ЗОШ №15 Коваль Наталії Володимирівни перед громадськістю та педагогічним колективом Мелітопольської загальноосвітньої школи ІІІ ступенів № 15 Мелітопольської міської ради Запорізької області в 2013/2014 нр.
Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2013-2014 навчального року. Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є комунальною власністю Мелітопольської міської ради Запорізької області. Управління та фінансування здійснюється управлінням освіти, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1974 році, земельна ділянка, яка належить школі має площу 2,5 га. У 2013-2014 навчальному році працювало 59 педагогічних працівника та 27 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершують 806 учнів у 28 класокомплектах, середня наповнюваність класів становить 29 учні. У розрізі базових дисциплін ситуація з укомплектованістю педагогічними кадрами має такий вигляд: . Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становить 18-20 год Всього навчається: 811 Відмінників (2013) 54 Резерв (всього 18 учнів): високий – 5 учнів, достатній – 12 учнів, середній – 1 учень
Одна з причин зниження якості знань учнів у середній школі – це збільшення предметів, які вивчаються. 4 кл. – 12 5 кл. – 15 (+3 світова література, етика, історія України) 6 кл. – 10 (+1 географія) 7 кл. – 18 (+4 геометрія, хімія, фізика, образотворче мистецтво) 8 кл. – 17 9 кл. – 19 (+2 право, інформатика)
Моніторинг якості знань (%)
Таким чином сталий розвиток спостерігаємо у 5А,7Б, 9А, 11А класі. Зниження якості знань у 5Б, 7А,7В, 8Б, 9Б кл. Маємо резерв, головне діяти разом на результат.
Школа – це простір життя дитини, тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність нашого колективу вибудовується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя, гармонізації і гуманізації відносин між учнями і педагогами, школою і родиною. Робота всього педагогічного колективу в 2013/2014 навчальному році була спрямована на виконання Законів України «Про загальну середню освіту», «Про освіту», на підвищення якості знань учнів з базових предметів, підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів, створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу, на підвищення кваліфікації вчителів, яка спрямована на впровадження в практику досягнень науки і професійної майстерності, інноваційних педагогічних технологій, ефективного педагогічного досвіду продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я дітей.
Протягом п’яти років змінювався якісний склад педагогічного колективу.
Не дивлячись на те, що школа поповнюється молодими колегами, а пенсіонери йдуть на заслужений відпочинок, ми маємо стабільні показники.
Атестація вчителів теж здійснювалась відповідно плану. У ході атестації було проведено вивчення досвіду роботи вчителів шляхом відвідування уроків, співбесід, анкетування колег; учителі провели цикл відкритих уроків, на яких були присутні члени атестаційної комісії школи, колеги, члени міської атестаційної комісії. Презентація творчого звіту учителів, які атестувалися, пройшла на належному рівні. Єдина методична тема, над якою працює школа – «Технологія формування навичок самовдосконалення учнів освітнього закладу – Школи сприяння здоров’ю» . Мета роботи: забезпечення подальшого розвитку школи як повноцінного освітнього простору для навчання, виховання і самовдосконалення учнів з максимальним урахуванням природних особливостей та обдарувань на засадах створення безпечних і комфортних умов життєдіяльності суб’єктів освітнього середовища в межах навчального закладу.
Головні завдання:
Педагогічний колектив школи працює над виконанням Каскадної програми розвитку школи «Школа ХХІ століття» (2011-2015 р.р.): реалізацією 27 цільових проектів, розрахованих на 5 років (до 2015 р.). Школа працює над третім етапом: впровадження. Для його реалізації в навчально-виховний процес введено факультатив «Безпечне харчування», програму «Діалог», курс «Захисти себе від ВІЛ», технологію «Лідер», модульну освітньо-виховну програму для учнів початкових класів «Абетка харчування». Провели тиждень здоров’я. З метою комплексної валеологізації навчально-виховного процесу навчальний день у школі розпочинається о 7.50 із зарядки. Для підвищення рухової активності в осінньо-зимовий період введені танцювальні перерви. Усі заходи здоров’язберігаючих технологій супроводжуються педагогічним спостереженням за валеосферою учнів, яке дає можливість зробити порівняльний аналіз показників здоров’я учнів. Щомісяця проводиться моніторинг відвідування учнями занять, під час якого аналізується стан захворюваності учнів. За наслідками загального обстеження здоров’я учні початкової школи направляються до Мелітопольського дитячого санаторію для проходження оздоровчого курсу. В школі в системі проводяться бінарні уроки, уроки-модулі, інтегровані уроки з валеокомпонентом. Під час навчально-виховного процесу використовуються аромотерапія, музикотерапія, арт-терапія, казкотерапія. Проводяться дихальна та пальчикова гімнастики, гімнастика мозку. До уроків учителями розроблено картки з валеокомпонентом. Створено банк інноваційного педагогічного досвіду з даної теми. В системі проводяться засідання батьківського клубу «Педагогіка на допомогу батькам». Два роки поспіль ЗОШ №15 є опорним навчальним закладом з науково-методичної теми «Валеологізація навчально-виховного процесу». У грудні 2013 року розпорядженням міського голови на базі школи створено освітній округ «Гармонія», до складу якого увійшли ЗОШ №14, ЗОШ №15, ДНЗ № 29, ДНЗ № 99. Одним із завдань даного округу є впровадження в навчально-виховний процес різноманітних здоров'язбережувальних педагогічних технологій. З метою плідної співпраці з громадскістю створено cайт школи: http://15school.ucoz.net., який щотижня оновлюється. На сайті працює блог «Дитяча країна Бджілка». Результати роботи освітнього закладу – Школи сприяння здоров’ю було висвітлено в міській та обласній пресі: газети «Индустриальное Запорожье», «Наш город», «Мелитопольские ведомости». У квітні 2014 року школа прийняла участь в обласній виставці «Освіта запорізького краю – 2014» у номінації «Управління і науково-методичний супровід інноваційного розвитку сучасних закладів освіти» за темою «Система формування культури здоров’я учнів сучасного навчального закладу».
Проведено семінари для вчителів міста:
Особливо хочу відзначити ЗД з НВР Бабакіну НІ , яка очолює методичну роботу з педагогічними працівниками, атестацію педагогічних працівників. Необхідно відзначити, що всі колективні форми методичної роботи у школі використовуються з метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем, обговорення актуальних питань організації навчально-виховного процесу, аналізу результату колективної діяльності, вивчення і поширення кращого педагогічного досвіду, науково-технічної та педагогічної інформації. Традиційною колективно-груповою формою методичної роботи в школі є проведення предметних тижнів як комплексу навчально-виховних заходів, спрямованих на розвиток творчості учнів, поглиблення та поширення знань з предметів, збагачення науково-методичного досвіду вчителів. Вони вносять цікаві заходи та інноваційні технології до навчально-виховного процесу, удосконалюють організаційні якості вчителів та розвивають здібності учнів. Проведено тижні математики, української мови, тиждень здоров’я, «Світ професій» (початкова школа). Продовжувалася робота щодо вирішення проблеми наступності у роботі дошкільної і початкової освіти (складено план сумісної роботи школи та ДНЗ №29 і №99). Визначено програмне забезпечення навчання і виховання дітей, вихователі та вчителі знайомились з новинками психолого-педагогічної літератури з питань виховання та навчання дітей, вихователі відвідували уроки учнів 1-их класів, учителі – заняття в ДНЗ. Проведено в березні сумісний круглий стіл «Обмін досвідом. Аналіз і обговорення уроків у школі та занять у дитячому садку». Проведено спільні Різдвяні свята, свято осені тощо. Працювала міні-школа «Сходинки» для підготовки до навчання в школі майбутніх першокласників.
Матеріально-технічна база
2. Заміну вікон у кабінетах хімії, біології, кабінеті №8– 15 шт. (2,10 х 2,35, площа одного вікна - 4,94 кв. м.) (за ініціативою директора Фонд ім.. К.Кондакова 41670 грн. ) За батьківськи кошти придбали: сучасну електричну швейну машину Brother modern 50E, тенисний стіл, три телевізора (Бондаренко О.Г., Неділько Т.В., Орловська О.Г.), замінили вікна вч. Бондаренко О.Г., Карташова Н.А., ноутбук вч. Зоріна Г.І., замінено дві дошки (вч. Єршова Є.М.), комплект парт для першого класу вч. Ганюкова О.Ю., комп’ютер вч. Неділько Т.В. Проведена окрема лінія Інтернет ( підключена на 1,2,3 поверсі ) Wi-Fi. За рішенням Ради школи придбали два сучасних ноутбука, програмне забезпечення (ліцензійні Windoys, Майкрософт офіс 2008, 2010).
Під час ремонтних робіт плануємо: - ремонт туалетів у хлопців (3 поверх); - заміна підлоги у туалетах (1-2 поверх); - відремонтувати каб. №7 (Ганюкова О.В. капітальний ремонт стіни); -капітальний ремонт підлоги спортивної зали. Для навчально-виховного процесу придбати проектору EIKI LC-X80, або проектор EIKI LC-X80;
До капітального ремонту були проведені експертизи підлоги спортивної зали (за рішенням виконкому було заплановано на ремонт 100 тис. грн).
Багато уваги приділялося роботі зі здібними та обдарованими учнями. За результатами ІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад школа три роки посідала друге місце серед загальноосвітніх шкіл міста. Але в поточному навчальному робота погіршилась: школа посіла 4-те місце. У 2013-2014 н.р. школа має 5 переможців ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських предметних олімпіад( у минулому році 6), та 2 переможці ІV етапу Всеукраїнських предметних олімпіад (у минулому році – жодного).
Але тільки троє учнів відвідують МАН (в минулому навчальному році також). У 2013-2014 навчальному році проведено педради:
Проведено конференції:
В школі працювали творчі групи:
Проводиться профілізація та соціалізація навчання. В школі ІІІ ступеня введено природничо-математичний напрям (профіль: екологічний) та суспільно-гуманітарний напрям (профіль: правовий). Додаткова освіта в школі реалізувалася за рахунок введення курсів за вибором: «Логіка» ( 3Б кл), «Початкова економіка» (4А кл.), «Етика» (4В кл), «Тренінг мислення» (4А, 4Б кл, 4В); спецкурсів та факультативів: «Формування здорового способу життя та профілактик ВІЛ/СНІДу» (10кл.), «Практичне право» (8 клас), «Права людини» (11 клас), «Вступ до проблеми біорізноманіття»(11клас), «Безпека харчування» (10 клас), «Досліджуючи гуманітарне право» (11 клас), «Еволюція влади» (11 клас), «Орфографічний практикум» (8, 11 класи), «Живи за правилами» (8 клас) тощо. Отже завдання, які ставив перед собою педагогічний колектив, в основному виконано. Але погіршилася робота з обдарованими дітьми, бо у порівнянні з минулим навчальним роком кількість учнів, які стали переможцями ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських предметних олімпіад, зменшилась. Але покращилась якість: маємо 2 переможці ІV етапу Всеукраїнських предметних олімпіад. Всього троє учнів школи відвідують МАН. Учителі школи не приймають участь у міжнародних конкурсах. У Всеукраїнських конкурсах приймають участь одні і ті ж учителі.
За результатами 2013-2014 н.р. школа посіла ІІІ місце, ми маємо двох переможців обласного рівня:
Вітаємо переможців Всеукраїнської олімпіади з базових дисциплін! Це інтелектуальна еліта нашої школи. Ті, хто своїми знаннями укріплювали імідж нашої школи у 2014 році. Ми маємо ще резерв, два учня які посіли 7 та 8 місце на обласному етапі. Віримо, що підростають талановиті учні імена яких иі впишемо золотими літерами у історію нашої школи.
Вітаємо команду-переможця міського конкурсу юних істориків - ІІ місце, 15 травня 2014 року на базі Центру культури та дозвілля ТДАТУ відбулося свято для учасників міського екологічного конкурсу «Вартові довкілля Конкурс проводився протягом лютого-травня 2014 року у три етапи: «Допоможи пернатому другу», «Першоцвіти нашого краю» та «Охорона довкілля». Переможцями стали колектив :3-В клас ЗОШ№15. Вч. Солодовникова О.М.
Найбільш вдалими формами позаурочної діяльності є участь , всього учнівського колективу у Громадській організації “ Росток ”, при Палаці творчості ім. Д.Водвуденко. Серед шкільних клубів, особливої уваги заслуговують туристської (“ Туристичний калейдоскоп ” - Орловська О.Г.), спортивної (Зав’ялов А.О.) направленості. Переможцями “ Знай та люби свій край ” стали гуртківці Подколзіної Н.А. Активізувалась робота з військово-патріотичного виховання керівник Іщенко І.О.,Семенова Н.М. та її гуртківці - переможці обласного конкурсу “ Нащадки переможців ” (пошукова робота).
Міські Олімпіади 1. Зінченко Ольга 11А 2. Коломієць Сергій 11А 4. Шерстюк Микола 10Б 5. Куліш Олексій 9А 6. Доломан Дарʼя (2 грамоти) 9А 7. Фостіков Дмитро 9Б 8. Тимошенко Вікторія 11Б 9. Григорчук Лідія 11Б 10. Шиян Ігор 8Б 11. Кучеренко Ігор 11А 12. Коваль Анатолій 10А 13. Шунтова Анастасія 9Б 14. Богданова Ельвіра 9А 15. Таран Валерія 9Б 16. Хоменко Артем 11А 17. Попова Віра (2 грамоти) 9А 18. Ілларіонов Микита 9А
ХVІ Міжнародний конкурс серед молодих журналістів – Наследники победителей 19. Семенова Наталія Михалівна (Благодарность) 20. Горбова Валентина (Диплом учасника) 6А 21.Грибачов Данило (Диплом учасника) 6А 22.Тиркіна Катерина (Диплом учасника) 10А 23. Шиян Ігор (Диплом учасника) 8Б 24.Попелешко Злата (Диплом учасника) 7А 25. Яковченко Олена (Диплом учасника) 7А 26. Захарчук Ігор (Диплом учасника) 8Б 27. Феруз Дарина (Диплом учасника) 8Б
Конкурси з англ.мови 28. Коновальська Марія 3Б 29. Іванова Валерія 4А 30. Тітов Микола 2В За активну поетичну творчість 31. Ортіна Ольга 5А 32. Тарасюк Валерія 7-Б Конкурс з математики «Ерудит» 33.Попов Сергій 3Б Конкурс з початкового технічного моделювання 34. Нєговелов Вадим 4Б Конкурс з початкового технічного моделювання (Дипломи) 35. Шерстюк Антон 3В 36. Туряк Катерина 6А 37. Малафій Софія 2А Всеукраїнський інтерактивний конкурс «МАН – ЮНІОР ЕРУДИТ» 38. Хромова Наталія (Еколог-юніор) 10А
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Всього коментарів: 0 | |