11 січня 2014 н.р. в ЗОШ№15 відбулася педагогічна рада за темою: "Теорія та практика організації педагогічного процесу на основі моніторингових досліджень". Виступили заст.дир. з НМР початкової ланки Бабакіна Н.І. та заст.дир. з НВР школи ІІ-ІІІ ступенів Ясиновська І.Л. Виступи:
1. http://www.fayloobmennik.net/3494200"Практика організації педагогічного процесу на основі моніторингових досліджень". Колісниця часу набуває все більшого прискорення. Змінюються карта світу, суспільно- політичні устої країн, у виборчій та гуманітарній сферах запроваджуються нові технології, системи якості продукції та послуг. Такі стрімкі зміни у суспільно-економічних відносинах певним чином відбилися також і на освітніх системах усіх країн світу, які переживають етап бурхливого стрімкого розвитку, постійного оновлення змісту освіти, запровадження нових навчальних дисциплін, технологій і засобів навчання. Моніторинг (від. лат. monitor – застережливий, англ. monitoring - контроль) –поняття, яке було запозичено з техніки і означає постійне спостереження за будь-яким явищем, об’єктом з метою співвідношення його стану зі стандартом (еталоном).
 
|