menu

12:04
Майстер – клас «Освітня кінезіологія»

Майстер – клас «Освітня кінезіологія»

Если мы можем охватить взглядом объект во всех его деталях, правильно понять и мысленно его воспроизвести, то мы имеем право сказать, что он нам принадлежит, что мы приобретаем некое господство над ним. И так частное всегда ведет нас к общему, а общее к частному.

Обавзаимодействуют при любом рассмотрении, при любом изложении. Здесьследует предпослать некоторые общие положения. Двойственность явлениякак противоположность. Мы и предметы. Свет и тьма. Тело и душа.Дведуши. Дух и материя. Бог и мир. Мысль и протяженность. Идеальное иреальное. Чувствительность и рассудок. Фантазия и разум. Бытие истремление. Две половины тела, правое и левое».

                                                                       И.В.Гете. «Полярность»

Мета:

  • Пригадати все, чому навчилися за період роботи над проблемною темою;
  • презентувати  досвід  роботи вчителів з проблеми майстер-класу та показати результативність роботи з проблеми;
  • сприяти підвищенню професійної компетентності педагогів, прагненню до самоосвітньої  діяльності;
  • сприяти  формуванню комунікативних умінь та навичок методичної    діяльності.

 

Педколектив провів майстер-клас і підвів підсумки з теми «Кінезіологічна технологія   як засіб підвищення якості знань учнів школи», він присвячений досвіду вчителів нашої школи.

Основна мета кінезіології: розвиток міжпівкульної взаємодії та синхронізація роботи півкуль головного мозку, що сприяє активізації розумової діяльності.

Завдання кінезіології:

розвиток міжпівкульної взаємодії; синхронізація роботи півкуль;

розвиток дрібної моторики; розвиток здібностей;

розвиток пам’яті, уваги, мислення; розвиток мовлення.

 

Кінезіологічні вправи допомагають подолати стресові ситуації, поліпшити роботу мозку і всього тіла, сприяють гармонійному розвитку особистості та її творчої самореалізації.

 

Разом з учителем української мови Горбовою Оленою пригадали основні вправиро з розвитку памяті, уваги, разом із Сбітнєвою Наталією вправи  з «Гімнастики мозку».

Вчителі початкової ланки розповіли про свої розробки з теми школи. Глшкова Вікторія презентувала леп бук «Кінезіологія» та вправи для розвитку півкуль у дітей.  

Кафедра праці розповіла про співпрацю півкуль через творчість, плетіння макраме.

Також своїм досвідом поділилися Колесник Галина і Орловська Ольга.

Переглядів: 329 | Додав: Школа | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: