12:04 Майстер – клас «Освітня кінезіологія» | |
Майстер – клас «Освітня кінезіологія» Если мы можем охватить взглядом объект во всех его деталях, правильно понять и мысленно его воспроизвести, то мы имеем право сказать, что он нам принадлежит, что мы приобретаем некое господство над ним. И так частное всегда ведет нас к общему, а общее к частному.
Обавзаимодействуют при любом рассмотрении, при любом изложении. Здесьследует предпослать некоторые общие положения. Двойственность явлениякак противоположность. Мы и предметы. Свет и тьма. Тело и душа.Дведуши. Дух и материя. Бог и мир. Мысль и протяженность. Идеальное иреальное. Чувствительность и рассудок. Фантазия и разум. Бытие истремление. Две половины тела, правое и левое». И.В.Гете. «Полярность» Мета:
Педколектив провів майстер-клас і підвів підсумки з теми «Кінезіологічна технологія як засіб підвищення якості знань учнів школи», він присвячений досвіду вчителів нашої школи. Основна мета кінезіології: розвиток міжпівкульної взаємодії та синхронізація роботи півкуль головного мозку, що сприяє активізації розумової діяльності. Завдання кінезіології: розвиток міжпівкульної взаємодії; синхронізація роботи півкуль; розвиток дрібної моторики; розвиток здібностей; розвиток пам’яті, уваги, мислення; розвиток мовлення.
Кінезіологічні вправи допомагають подолати стресові ситуації, поліпшити роботу мозку і всього тіла, сприяють гармонійному розвитку особистості та її творчої самореалізації.
Разом з учителем української мови Горбовою Оленою пригадали основні вправиро з розвитку памяті, уваги, разом із Сбітнєвою Наталією вправи з «Гімнастики мозку». Вчителі початкової ланки розповіли про свої розробки з теми школи. Глшкова Вікторія презентувала леп бук «Кінезіологія» та вправи для розвитку півкуль у дітей. Кафедра праці розповіла про співпрацю півкуль через творчість, плетіння макраме. Також своїм досвідом поділилися Колесник Галина і Орловська Ольга. | |
|
Всього коментарів: 0 | |