Поради для вчителів-«предметників» щодо роботи з інертними учнями
- Не вимагайте від учнів негайного включення в роботу, їхня активність під час розв’язання нового виду завдань зростатиме поступово.
- Ураховуйте, що інертні учні не можуть виявляти високу активність під час виконання завдань, а деякі взагалі відмовляються працювати в такій ситуації.
- Не вимагайте від учнів швидкої зміни невдалих формулювань, оскільки їм необхідний час на обміркування відповіді, вони частіше дотримуються стандартів у відповідях, уникають імпровізації.
- Не опитуйте учнів на початку уроку, тому що їм складно відволікатися від попередньої ситуації.
- Уникайте ситуацій, коли від учнів потрібна швидка усна відповідь на запитання, їм необхідно надати достатньо часу на обміркування запитання та підготовку відповіді на нього.
- Під час розв'язання завдань не відволікайте учнів.