menu

14:28
Педрада 11.01.2014

11 січня 2014 н.р. в ЗОШ№15 відбулася педагогічна рада за темою: "Теорія та практика організації педагогічного процесу на основі моніторингових досліджень".

        Виступили заст.дир. з НМР  початкової  ланки   Бабакіна Н.І.  та  заст.дир. з НВР  школи  ІІ-ІІІ  ступенів Ясиновська І.Л. 
Виступи:
1. http://www.fayloobmennik.net/3494200"Практика організації педагогічного  процесу на основі моніторингових досліджень".
2. http://www.fayloobmennik.net/3494209 "Семінар 11.01.2014"
   Колісниця часу набуває все більшого прискорення. Змінюються карта світу, суспільно- політичні устої країн, у виборчій та гуманітарній сферах запроваджуються нові технології, системи якості продукції та послуг. Такі стрімкі зміни у суспільно-економічних відносинах певним чином відбилися також і на освітніх системах усіх країн світу, які переживають етап бурхливого стрімкого розвитку, постійного оновлення змісту освіти, запровадження нових навчальних дисциплін, технологій і засобів навчання.

  Моніторинг (від. лат. monitor – застережливий, англ. monitoring - контроль) –поняття, яке було запозичено з техніки і означає постійне спостереження за будь-яким явищем, об’єктом з метою співвідношення його стану зі стандартом (еталоном).



Переглядів: 540 | Додав: Школа | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: