menu

10:50
Рішення конференції!

ЗВІТ

                                директора ЗОШ №15  Коваль Наталії  Володимирівни

перед громадськістю та педагогічним колективом Мелітопольської загальноосвітньої школи ІІІ ступенів № 15 Мелітопольської міської ради Запорізької області в 2013/2014 нр.

 

  Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2013-2014 навчального року.
  На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування директора перед трудовим колективом, представниками громадського самоврядування школи, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року.  Як директор школи, у своїй діяльності, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

1. Загальна інформація про школу.

  Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є комунальною власністю Мелітопольської міської ради Запорізької області. Управління та фінансування здійснюється управлінням освіти, якому делеговані відповідні повноваження. Будівля школи прийнята в експлуатацію 1974 році, земельна ділянка, яка належить школі має площу 2,5 га. У 2013-2014 навчальному році працювало 59 педагогічних працівника та 27 працівників з числа обслуговуючого персоналу. Навчання завершують 806 учнів у 28  класокомплектах, середня наповнюваність класів становить 29 учні.

2. Кадрове забезпечення.
  У 2013-2014 навчальному році штатними працівниками ЗОШ№15 була забезпечена на 100%. Розстановка педагогів здійснюється відповідно до фахової освіти педпрацівників. При підборі нових кадрів враховується фахова підготовка, особисті та колективні якості, працездатність, інші характеристики. Час диктує все нові і нові вимоги до вчителя, тому доречним зараз є вміння працювати з комп’ютером, оргтехнікою. 96 % педагогів школи пройшли навчання інформаційним технологіям «Партнерство», 18% по програмі Іntel «Навчання для майбутнього». Перспектива в освіті така, що років через п’ять вчитель, який не володіє навичками роботи на комп’ютері та не використовує їх у своїй діяльності, не буде відповідати освітнім вимогам, та не зможе ефективно забезпечувати навчально-виховний процес з учнями. Адміністрація школи показує приклад усім вчителям - не тільки директор, секретар, а й заступники, психолог непогано володіють навичками роботи з оргтехнікою, яка розміщена у їх кабінетах та використовується для адміністративної роботи. Далеко не кожна школа може похвалитися таким оснащенням адміністрації. 
На кінець 2013-2014 навчального року 59 педпрацівників мають вищу освіту. Кваліфікаційні категорії: 8спеціалістів,  9спеціалістів  другої категорії , 12спеціаліст першої категорії, 27спеціаліст вищої категорії .  Мають звання:старший учитель – 14,учитель-методист – 1.

  У розрізі базових дисциплін ситуація з укомплектованістю педагогічними кадрами має такий вигляд: . Середнє тижневе навантаження педагогічних працівників по школі становить 18-20 год 
Моніторинг якості освіти.

Всього навчається: 811   Відмінників (2013) 54

Резерв (всього 18 учнів): високий – 5 учнів, достатній – 12 учнів, середній – 1 учень

Навч. рік

Початковий

Середній

Достатній

Високий

Всього учнів

Якість знань, %

2008-2009

18

52

26

3

848

29

2010-2011

15

51

30

4

793

34

2011-2012

10

46

28

6

820

34

2012-2013

11

51

32

6

816

38

2013-2014

 (І сем)

13

51

30

6

811

36

Одна з причин зниження якості знань учнів у середній школі – це збільшення предметів, які вивчаються.

4 кл. – 12

5 кл. – 15 (+3 світова література, етика, історія України)

6 кл. – 10 (+1 географія)

7 кл. – 18 (+4 геометрія, хімія, фізика, образотворче мистецтво)

8 кл. – 17

9 кл. – 19 (+2 право, інформатика)

 

Моніторинг якості знань (%)

Клас/

рік

10А

10Б

11А

11Б

2012

36

41

 

35

46

28

26

34

12

25

15

43

33

 

 

49

21

2013

47

20

32

31

31

28

15

28

18

29

18

38

18

30

39

51

25

 

Таким чином сталий розвиток спостерігаємо у 5А,7Б, 9А, 11А класі. Зниження якості  знань у 5Б, 7А,7В, 8Б, 9Б кл. Маємо резерв, головне діяти разом на результат.

 

Школа – це простір життя дитини, тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність нашого колективу  вибудовується так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя, гармонізації і гуманізації відносин між учнями і педагогами, школою і родиною.

     Робота всього педагогічного колективу в 2013/2014 навчальному році була спрямована на виконання Законів України «Про загальну середню освіту», «Про освіту»,  на підвищення якості знань учнів з базових предметів, підвищення рівня позаурочної роботи з навчальних предметів, створення умов для оволодіння педагогами інноваційними методиками з метою підвищення результативності навчально-виховного процесу,  на підвищення кваліфікації вчителів, яка спрямована на впровадження в практику досягнень науки і професійної майстерності, інноваційних педагогічних технологій, ефективного педагогічного досвіду продовження роботи щодо забезпечення охорони та зміцнення здоров’я дітей.

 

    Протягом п’яти років змінювався якісний склад педагогічного колективу.

 Роки

2011-2012

2012-2013

2013-2014

Всього вчителів

61

59

56

Кількість молодих спеціалістів

3

6

6

Кількість пенсіонерів

12

8

7

Не дивлячись на те, що школа поповнюється молодими колегами, а пенсіонери йдуть на заслужений відпочинок, ми маємо стабільні показники.

 

2010-2011

2011-2012

2012-2013

Якість знань

28,3%

34%

36%

 

     Атестація вчителів теж здійснювалась відповідно плану. У ході атестації було проведено вивчення досвіду роботи вчителів шляхом відвідування уроків, співбесід, анкетування колег; учителі провели цикл відкритих уроків, на яких були присутні члени атестаційної комісії школи, колеги, члени міської атестаційної комісії.  Презентація творчого звіту учителів, які атестувалися, пройшла  на належному рівні.

Єдина методична тема, над якою працює школа – «Технологія формування навичок самовдосконалення учнів освітнього закладу – Школи сприяння здоров’ю» .

Мета роботи:

забезпечення подальшого розвитку школи як повноцінного освітнього   простору для навчання, виховання і самовдосконалення учнів з максимальним урахуванням природних особливостей та обдарувань на засадах створення безпечних і комфортних умов життєдіяльності суб’єктів освітнього середовища в межах навчального закладу.

 

Головні завдання:

  • створити відповідні умови для успішного вирішення оздоровчих, освітніх та виховних завдань з фізичної культури;
  • забезпечити охорону життя, зміцнення здоров’я, гармонійний фізичний розвиток учнів та їхню загальну фізичну підготовку до якісної життєдіяльності, праці, захисту Вітчизни;
  • виховувати в учнів інтерес до рухів у процесі фізкультурно-спортивних і оздоровчих форм роботи школи;
  • впроваджувати інноваційні технології та наукові дослідження з проблеми формування та збереження здоров’я учнів засобами фізичної культури та сучасних оздоровчих методик, напрацювань з перспективного педагогічного досвіду;
  • підвищити якість роботи з батьками з формування в дітей знань та навичок здорового способу життя, позитивної мотивації на здоров’язберігаючу та здоров’яформуючу поведінку.

         Педагогічний колектив школи працює над виконанням Каскадної програми розвитку школи «Школа ХХІ століття» (2011-2015 р.р.): реалізацією 27 цільових проектів, розрахованих на 5 років (до 2015 р.). Школа працює над третім етапом: впровадження. Для його реалізації  в навчально-виховний процес введено факультатив «Безпечне харчування», програму «Діалог», курс «Захисти себе від ВІЛ», технологію «Лідер», модульну освітньо-виховну програму для учнів початкових класів «Абетка харчування». Провели тиждень здоров’я.

   З метою комплексної валеологізації навчально-виховного процесу навчальний день у школі розпочинається о 7.50 із зарядки. Для підвищення рухової активності в осінньо-зимовий період введені танцювальні перерви.

Усі заходи здоров’язберігаючих технологій супроводжуються педагогічним спостереженням за валеосферою учнів, яке дає можливість зробити порівняльний аналіз показників здоров’я учнів. Щомісяця проводиться моніторинг відвідування учнями занять, під час якого аналізується стан захворюваності учнів.  За наслідками загального обстеження здоров’я учні  початкової школи направляються до Мелітопольського дитячого санаторію для проходження оздоровчого курсу.

В школі в системі проводяться бінарні уроки, уроки-модулі, інтегровані уроки з валеокомпонентом.  Під час навчально-виховного процесу використовуються аромотерапія, музикотерапія, арт-терапія, казкотерапія. Проводяться дихальна та пальчикова гімнастики, гімнастика мозку. До уроків учителями розроблено картки з валеокомпонентом.

Створено банк інноваційного педагогічного досвіду з даної теми.

      В системі проводяться засідання батьківського клубу «Педагогіка на допомогу батькам».

       Два роки поспіль ЗОШ №15 є опорним навчальним закладом з науково-методичної теми «Валеологізація навчально-виховного процесу».

У грудні 2013 року розпорядженням міського голови  на базі школи створено освітній округ «Гармонія», до складу якого увійшли ЗОШ №14, ЗОШ №15, ДНЗ № 29, ДНЗ № 99. Одним із завдань даного округу є впровадження в навчально-виховний процес різноманітних здоров'язбережувальних педагогічних технологій.

З метою плідної співпраці з громадскістю створено cайт школи: http://15school.ucoz.net., який щотижня оновлюється. На сайті працює блог «Дитяча країна Бджілка».

  Результати роботи освітнього закладу – Школи сприяння здоров’ю  було висвітлено в міській та обласній пресі: газети «Индустриальное Запорожье», «Наш город», «Мелитопольские ведомости».

У квітні 2014 року  школа прийняла участь в обласній виставці «Освіта запорізького краю – 2014» у номінації «Управління і науково-методичний супровід інноваційного розвитку сучасних закладів освіти» за темою «Система формування культури здоров’я учнів  сучасного навчального закладу». 

 

Проведено семінари для вчителів міста:

  • семінар для заступників директорів з НВР школи І-го ступеня з теми «Здоров’язбережувальні технології в практиці роботи початкової школи»;
  • семінар для заступників директорів з НВР з теми «Робота школи в системі пошуку, диференціації та супроводу обдарованих дітей» (ЗД  з НВР Ясиновська І.Л.);
  • семінар для заступників директорів з НВР з теми «Моніторинг як засіб формування професійної компетентності педагогічних працівників» (ЗД з НВР Ясиновська І.Л);
  • семінар для учасників міської  творчої групи вчителів початкових класів «Екологічне виховання молодших школярів засобами ТРВЗ» (ЗД з НВР Бабакіна Н.І);
  • семінар для вчителів англійської мови (Бутиріна Н.А., кер. Зінченко О.О.);
  • семінар для вчителів інформатики «Викладання інформатики у 2,5 кл. виконання Держстандарта у 2013-2014 н.р.», відкриті уроки вч. Нештун О.В.

Особливо хочу відзначити ЗД  з НВР Бабакіну НІ , яка очолює методичну роботу з педагогічними працівниками, атестацію педагогічних працівників. 

  Необхідно відзначити, що всі колективні форми методичної роботи у школі  використовуються з метою вироблення єдиного підходу до вирішення певних проблем, обговорення актуальних питань організації навчально-виховного процесу, аналізу результату колективної діяльності, вивчення і поширення кращого педагогічного досвіду, науково-технічної та педагогічної інформації.

 Традиційною колективно-груповою формою методичної роботи в школі є проведення предметних тижнів як комплексу навчально-виховних заходів, спрямованих на розвиток творчості учнів, поглиблення та поширення знань з предметів, збагачення науково-методичного досвіду вчителів. Вони вносять цікаві заходи та інноваційні технології до навчально-виховного процесу,  удосконалюють організаційні якості вчителів та розвивають  здібності учнів.

Проведено тижні математики, української мови, тиждень здоров’я, «Світ професій» (початкова школа).

Продовжувалася робота щодо вирішення проблеми наступності у роботі дошкільної і початкової освіти (складено план сумісної роботи школи та ДНЗ №29 і №99). Визначено програмне забезпечення навчання і виховання дітей, вихователі та вчителі знайомились з новинками психолого-педагогічної літератури з питань виховання та навчання дітей, вихователі відвідували уроки учнів 1-их класів, учителі – заняття в ДНЗ. Проведено  в березні сумісний круглий стіл «Обмін досвідом. Аналіз і обговорення уроків у школі та занять у дитячому садку». Проведено спільні Різдвяні свята, свято осені тощо. Працювала міні-школа «Сходинки» для підготовки до навчання в школі майбутніх першокласників.

 

 

Матеріально-технічна база

  1. При плануванні бюджету  в 2014 році  директор школи намагалась вирішити питання придбання посудомийної  машини  ММУ-1000, транспортерної, на 1400 тарілок на годину (випуск Білорусь, вартість 120 тис. грн.) за рахунок місцевого бюджету.  Не виконано(об’єктивна причина).

2. Заміну вікон у кабінетах хімії, біології, кабінеті №8– 15 шт. (2,10 х 2,35, площа одного вікна - 4,94 кв. м.) (за ініціативою директора Фонд ім.. К.Кондакова  41670 грн. )

   За батьківськи кошти придбали: сучасну електричну швейну машину Brother modern 50E,  тенисний стіл,  три  телевізора (Бондаренко О.Г., Неділько Т.В., Орловська О.Г.), замінили вікна вч. Бондаренко О.Г., Карташова Н.А., ноутбук вч. Зоріна Г.І., замінено дві дошки (вч. Єршова Є.М.), комплект  парт для першого класу вч. Ганюкова О.Ю., комп’ютер вч. Неділько Т.В.

Проведена окрема лінія Інтернет ( підключена на 1,2,3 поверсі ) Wi-Fi.  За  рішенням Ради школи придбали два сучасних ноутбука, програмне забезпечення (ліцензійні  Windoys,  Майкрософт офіс 2008, 2010).

 

Під час ремонтних робіт плануємо:

- ремонт  туалетів у хлопців (3 поверх);

- заміна  підлоги у туалетах (1-2 поверх);

- відремонтувати  каб. №7 (Ганюкова О.В. капітальний ремонт стіни);

апітальний ремонт підлоги спортивної зали.

 Для навчально-виховного  процесу  придбати  проектору  EIKI LC-X80, або проектор EIKI LC-X80;

 

До капітального ремонту були проведені експертизи  підлоги  спортивної зали (за рішенням виконкому було заплановано на ремонт 100 тис. грн).

 

    Багато уваги приділялося роботі зі здібними та обдарованими учнями. За результатами ІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад школа три роки посідала друге місце серед загальноосвітніх шкіл міста. Але в поточному навчальному  робота погіршилась: школа посіла 4-те місце.  У 2013-2014 н.р. школа має 5 переможців ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських предметних олімпіад( у минулому році 6), та 2 переможці ІV етапу Всеукраїнських предметних олімпіад (у минулому році – жодного).

 

 Предмети

2011-2012

2012-2013

2013-2014

 

ІІ ет.

ІІІ

ІV

ІІ ет.

ІІІ

ІV

ІІ ет.

ІІІ

ІV

Правознавство

2

 

 

4

 

 

3

 

 

Історія

1

 

 

1

 

 

1

 

 

Історія рідного краю

1

 

 

1

 

 

-

 

 

Англійська мова

1

1

1

1

1

 

1

1

1

Німецька мова

-

 

 

-

 

 

-

 

 

Українська мова

2

 

 

1

 

 

-

 

 

Російська мова

1

 

 

1

1

 

1

 

 

Географія

3

 

 

1

 

 

2

 

 

Математика

1

 

 

2

1

 

1

 

 

Фізика

1

 

 

-

 

 

-

 

 

Інформатика

Програмування

1

 

 

 

1

 

 

1

 

 

Хімія

1

1

 

2

2

 

2

2

 

Біологія

1

1

 

3

1

 

3

1

 

Психологія та педагогіка

1

 

 

1

 

 

1

 

 

Обслуговуюча праця

1

 

 

-

 

 

1

 

 

Технічна праця

-

 

 

1

 

 

-

 

 

Фізична культура

-

 

 

-

 

 

-

 

 

Економіка

-

 

 

1

 

 

1

 

 

Екологія рідного краю

-

 

 

-

 

 

1

 

 

Юні знавці Біблії

 

 

 

 

 

 

1

1

1

Всього

18

3

1

21

6

-

20

5

2

Але тільки троє учнів відвідують МАН (в минулому навчальному році також).

У 2013-2014 навчальному році проведено педради:

  • здоровий спосіб життя як соціально-педагогічна умова становлення особистості у підлітковому віці;
  • теорія і практика організації педагогічного процесу на основі моніторингових досліджень;

 

Проведено конференції:

  • створення системи безперервного духовно-етичного виховання та освіти в умовах загальноосвітньої школи.

В школі працювали творчі групи:

  • розвиток навчально-пізнавальних та творчих здібностей учнів початкових класів в умовах оновленого змісту освіти;
  • інноваційне дослідження і конструювання здоров’язбережувального та здоров’яформувального середовища;
  • розвиток творчих здібностей учнів як необхідної умови самореалізації особистості шляхом використання інноваційних освітніх технологій.

Проводиться профілізація та соціалізація навчання.

В школі ІІІ ступеня  введено природничо-математичний напрям (профіль: екологічний) та суспільно-гуманітарний напрям (профіль: правовий).

Додаткова освіта в школі реалізувалася  за рахунок введення курсів за вибором: «Логіка» ( 3Б кл), «Початкова економіка» (4А кл.), «Етика» (4В кл), «Тренінг мислення» (4А, 4Б кл, 4В); спецкурсів та факультативів: «Формування здорового способу життя та профілактик ВІЛ/СНІДу» (10кл.), «Практичне право» (8 клас), «Права людини» (11 клас), «Вступ до проблеми біорізноманіття»(11клас), «Безпека харчування» (10 клас), «Досліджуючи гуманітарне право» (11 клас), «Еволюція влади» (11 клас), «Орфографічний практикум» (8, 11 класи), «Живи за правилами» (8 клас) тощо.

  Отже завдання, які ставив перед собою педагогічний колектив, в основному виконано. Але погіршилася робота з обдарованими дітьми, бо у порівнянні з минулим навчальним роком кількість учнів, які стали переможцями ІІ та ІІІ етапів Всеукраїнських предметних олімпіад, зменшилась. Але покращилась якість: маємо 2 переможці ІV етапу Всеукраїнських предметних олімпіад.

Всього троє учнів школи відвідують МАН.

Учителі школи не приймають участь у міжнародних конкурсах.

У Всеукраїнських конкурсах приймають участь одні і ті ж учителі.

 

 

За результатами 2013-2014 н.р.  школа посіла ІІІ місце, ми маємо двох переможців обласного рівня:

  • Зінченко Ольга, 11А кл. (ІІ місце у 4 етапі Всеукраїнській олімпіаді з англ.. мови);
  • Шерстюк Микола, учень 9Б кл, ІІІ місце у 3 етапі Всеукраїнської олімпіади.

 Вітаємо переможців Всеукраїнської олімпіади з базових дисциплін! Це інтелектуальна еліта нашої школи. Ті, хто своїми знаннями  укріплювали імідж нашої школи у 2014 році. Ми маємо ще резерв, два учня  які посіли 7 та 8 місце на обласному етапі. Віримо, що підростають талановиті  учні імена яких иі впишемо  золотими літерами  у історію нашої школи.

 

Вітаємо команду-переможця міського конкурсу юних істориків - ІІ місце, 
(вчителі Семенова Н.М., Колесник Г.Л.)

Склад команди: Черненко Анастасія, 10Б кл., Коломієць Сергій, 11А кл.,  Шерстюк Ілля, 10Б кл.,  Семікопенко Микита, 11Б кл,  Чижова Дар’я  9А кл.

Черненко Анастасію визнано кращим істориком.  
 З патріотичного виховання хочу відзначити роботу вчителя Семеновой Н.М., «Наследники Победителей»  XVI  Міжнародний конкурс молодих журналістів учнів:

 15 травня 2014 року на базі Центру культури та дозвілля ТДАТУ відбулося свято для учасників міського екологічного конкурсу «Вартові довкілля      Конкурс проводився протягом лютого-травня 2014 року у три етапи: «Допоможи пернатому другу», «Першоцвіти нашого краю» та «Охорона довкілля».
 Учасниками даного заходу стали 27 команд учнів 2-4-х класів шлкіл міст. Приймали участь учні 3Б (Зоріна Г.І), 3В Солодовникова О.М.

      Переможцями стали колектив :3-В клас ЗОШ№15.   Вч. Солодовникова О.М.

 

 

 

  • Майже 100% охоплені позашкільною освітою учні 5а, 6а, 6б, 7а, 7б, 8б класів, слід відмітити активність учнів початкової школи, щодо до здобуття позашкільної освіти, більше 63 % учнів охоплені гуртковою роботою у 1а,  1б,  2б,  3а,  4б,  4в  класах .
  • Низький відсоток  зайнятості  1в, 2а, 5б, 5в та випускників (репетитори).

         Найбільш вдалими формами позаурочної діяльності  є участь , всього учнівського колективу  у Громадській організації  “ Росток ”,  при Палаці творчості ім. Д.Водвуденко.

Серед  шкільних клубів, особливої уваги заслуговують  туристської (“ Туристичний калейдоскоп ” - Орловська О.Г.), спортивної (Зав’ялов  А.О.) направленості.          Переможцями “ Знай та люби свій край ”  стали гуртківці  Подколзіної  Н.А. 

         Активізувалась робота  з військово-патріотичного виховання керівник   Іщенко І.О.,Семенова Н.М. та її гуртківці  - переможці обласного конкурсу “ Нащадки переможців ” (пошукова робота).

 

 

            Міські Олімпіади

1. Зінченко Ольга 11А

2. Коломієць Сергій 11А

4. Шерстюк Микола 10Б

5. Куліш Олексій 9А

6. Доломан Дарʼя  (2 грамоти) 9А

7. Фостіков Дмитро 9Б

8.  Тимошенко Вікторія 11Б

9. Григорчук Лідія 11Б

10. Шиян Ігор 8Б

11. Кучеренко Ігор 11А

12. Коваль Анатолій 10А

13. Шунтова Анастасія 9Б

14. Богданова Ельвіра 9А

15. Таран Валерія  9Б

16. Хоменко Артем 11А

17. Попова Віра (2 грамоти) 9А

18. Ілларіонов Микита 9А

 

ХVІ Міжнародний конкурс серед молодих журналістів – Наследники победителей

19. Семенова Наталія Михалівна (Благодарность)

20. Горбова Валентина (Диплом учасника) 6А

21.Грибачов Данило (Диплом учасника) 6А

22.Тиркіна Катерина (Диплом учасника) 10А

23. Шиян Ігор (Диплом учасника) 8Б

24.Попелешко Злата (Диплом учасника) 7А

25. Яковченко Олена (Диплом учасника) 7А

26. Захарчук Ігор (Диплом учасника)  8Б

27. Феруз Дарина (Диплом учасника) 8Б

 

Конкурси з англ.мови

28. Коновальська Марія  3Б

29. Іванова Валерія 4А

30. Тітов Микола 2В

За активну поетичну творчість

31. Ортіна Ольга 5А

32. Тарасюк Валерія 7-Б

Конкурс з математики «Ерудит»

33.Попов Сергій 3Б

Конкурс з початкового технічного моделювання

34. Нєговелов Вадим 4Б

Конкурс з початкового технічного моделювання (Дипломи)

35. Шерстюк Антон 3В

36. Туряк Катерина 6А

37. Малафій Софія 2А

Всеукраїнський інтерактивний конкурс «МАН – ЮНІОР ЕРУДИТ»

38. Хромова Наталія (Еколог-юніор) 10А

 

 

Переглядів: 727 | Додав: Школа | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: